حملات هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به شرق لبنان + فیلم (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکید مخبر بر بسیج همه‌جانبه امکانات برای کمک به سیل‌زدگان خراسان رضوی هنیه: نابودی رژیم اشغالگر حتمی است رسانه‌های رژیم صهیونیستی: ۱۵ نظامی در شمال غزه زخمی شدند (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مراسم بیست و نهمین سالگرد شهادت دکتر «سید محمدعلی نقوی» در مشهد برگزار شد بلینکن: آمریکا حملات اوکراین به خاک روسیه را تشویق نمی‌کند قسام از لبنان پادگان «لیمان» را موشک‌باران کرد گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ترکیه با هنیه درباره تحولات غزه سردار قاآنی: غزه، اسرائیل و آمریکا را به ذلت کشانده است موضع چین در خصوص سالگرد «روز نکبت» عملیات هماهنگ گروه‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی+ فیلم جزئیات عملیات نیرو‌های مسلح یمن در دریای سرخ وزیر خارجه هند به تهدید‌های آمریکا در مورد توافق چابهار پاسخ داد کدام ادارات و سازمان‌ها شنبه‌ها تعطیل نیستند؟ وزیر راه از افتتاح راه‌آهن رشت- کاسپین با حضور رئیس‌جمهور خبر داد سه مصوبه مهم امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت تأکید رئیسی بر رفع دغدغه‌های مردم به‌عنوان سرمایه‌گذار و رکن اصلی بورس جداول بودجه سال ۱۴۰۳ اصلاح شد (۲۶ اردیبهشت)
سرخط خبرها

رو دست سربازان گمنام امام زمان(عج) به تیم‌های جاسوسی و تروریستی

  • کد خبر: ۱۰۲۴۰۸
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
  • ۲
رو دست سربازان گمنام امام زمان(عج) به تیم‌های جاسوسی و تروریستی
در روزهای اخیر سربازان گمنام امام زمان(عج) ضربات سنگینی به گروه‌های جاسوسی و تروریستی وارد کردند؛ از جمله بزرگ‌ترین حمله سایبری به رژیم صهیونیستی که منجر به از دسترس خارج شدن همه سایت‌های دولتی و جلوگیری از پرواز‌ها در این رژیم شد.

عرب هاشمی | شهرآرانیوز؛ هم زمان با هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) که با عید ولایت در نیمه شعبان آغاز می‌شود، ضربات سنگینی به گروه‌های جاسوسی و تروریستی وارد شد؛ از بزرگ‌ترین حمله سایبری به رژیم صهیونیستی که منجر به از دسترس خارج شدن همه سایت‌های دولتی و جلوگیری از پرواز‌ها در این رژیم شد تا حمله موشکی به پایگاه جاسوسی موساد و دستگیری جاسوسانی در مرز‌های ایران.

بامداد یکشنبه بود که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درپی انتقام شهادت پاسداران رشید مدافع حرم سرهنگ پاسدار احسان کربلایی پور و سرهنگ پاسدار مرتضی سعیدنژاد، یک مرکز در اربیل عراق را مورد حمله موشکی قرار داد.

گرچه پس از آن رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی تلاش کردند وابستگی آن مرکز به اسرائیل را تکذیب کنند، اطلاعات بیشتری از آن مرکز جاسوسی در رسانه‌های خارجی منتشر شده و منابع متعددی تأیید کرده اند که مرکز منهدم شده مربوط به ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

یک منبع آگاه در دستگاه اطلاعات اقلیم کردستان عراق در گفتگو با خبرگزاری «المعلومه» اعلام کرد که سازمان‌های مدنی و مؤسسات فرهنگی بسیاری در اربیل وجود دارد که وابسته به سازمان موساد هستند و این مؤسسات به طور روزانه سمینار‌ها و دوره‌های مختلفی را به بهانه آموزش و ایجاد فرصت‌های شغلی برگزار و جوانان زیادی را از استان‌های مختلف عراق جذب خود می‌کنند.

حجت الاسلام شیخ قیس الخزعلی، دبیرکل گروه مقاومت اسلامی عصائب اهل الحق، نیز به تازگی هشدار‌هایی درباره فعالیت صهیونیست‌ها در خاک کردستان داده بود. به گفته وی، مرکز اطلاعاتی موساد در اربیل، با هدف رصد اوضاع در جمهوری اسلامی ایران و عراق، راه اندازی شده بود.

همچنین اعضای شبکه‌ای که قصد خراب کاری در تأسیسات هسته‌ای فردو را داشت، از سوی سربازان سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر شدند. در خلال گزارش مربوط به کشف شبکه‌ای که قصد خراب کاری در تأسیسات هسته‌ای فردو را داشتند،

برای نخستین‌بار عنوان «سپاه حفاظت و امنیت هسته‌ای» نام برده شد که به نظر می‌رسد مأموریت آن حفاظت از ظرفیت‌ها و دستاورد‌های هسته‌ای کشورمان تعریف شده است؛ همچنین علاوه‌بر تأمین امنیت تأسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز ایران، مسئولیت صیانت از دانشمندان هسته‌ای را عهده‌دار است.

پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات نیز در خبری اعلام کرد با مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) دو تیم تروریستی وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه، شش تروریست مسلح که با مأموریت ترور چند تن از اتباع خارجی شاغل در طرح‌های زیربنایی استان سیستان و بلوچستان وارد کشور شده بودند، شناسایی و بازداشت شدند. علاوه بر آن، تیم پشتیبان تروریست‌های یاد شده نیز متلاشی شد.

از طرف دیگر دوشنبه عصر، سایت‌ها و پلتفرم‌های رژیم صهیونیستی، شدیدترین حمله سایبری و هک را تجربه کردند و بنا بر اعلام امنیت سایبری رژیم صهیونیستی سایت‌های نخست وزیری و وزارتخانه‌های دادگستری، امور داخلی، بهداشت و تجارت اسرائیل از کار افتادند.

مجموعه «نت بلاکس» که امنیت سایبری و حکومتی اینترنت را به صورت جهانی رصد می‌کند هم تأیید کرد که بسیاری از خبرگزاری هاو سازمان‌های اسرائیلی از دسترس خارج شدند و توسط مقامات دفاعی رژیم صهیونیستی وضعیت اضطراری اعلام شده است. همزمان با این حمله تمامی پرواز‌ها در اسرائیل متوقف و آسمان این رژیم کلی یر (CLEAR) شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
0
1
دوردبرسربازان گمنام امام زمان ومرگ برخائن وطن فروش دنیاطلب
محمد امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
0
0
زنده باد سپاه مرگ بر دشمنان ایران و سیستان(زابل)
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->